3. nap

3. nap : 2010. július 9.

2010. június 16., szerda

1. nap

Üdvözlök mindenkit Todd Jackson vagyok, de a barátaim csak Serpent Stingnek hívnak, ami kígyó fullánkot jelent. Igaz elég furcsa név, de majd később elmesélem, miért lett ez a nevem.
Ma lettem hivatalosan is fejvadász. Éppen a táborban ültem a tűz mellet, amikor odalépett hozzám Scott Woods a csapat legöregebb tagja, és megkérdezte tőlem, hogy nincs-e kedvem velük tartani a legközelebbi városba estére szállást keresni?
Mivel még nincs nyergesállatom, csak egy szürke rongyom, egy kopott cipőm, meg egy szakadt nadrágom és 200 dollárom volt , ezért Bob Clark vitt el a szamarán.
*
Az út kicsit hosszúnak tűnt a szamár hátán. A város kapujára nagy, díszes betűkkel volt kiírva, hogy . Az első utunk a kocsmába vezetett. A pult mögött Henry Walker, a Kocsma tulajdonosa és csaposa állt. Kicsit pocakos, 50 körüli férfi. Feltűnő volt, hogy az egész testét kis hegek fedik. Főleg a kezei jelezték, hogy kalandos múltja lehetett. Leültünk a pulthoz, Scott odaszólt a csaposnak, hogy a szokásosat kéritek. Henry Walker arca barátságos volt, hangja pedig megnyugtató. Henry mindenki elé odarakott egy korsó sört. Amikor indulni készülünk a csapos odaszólt nekem:
- Még nem láttalak itt. Nem akarsz pár dollárt keresni? A pókerasztalnál ülő embert hamis Johnnak is hívják. Rossz csaló. Épp az előbb húzott ki egy ászt az ingujjából. Az én kocsmámban nincsen hamiskártyázás. Dobd ki innen. Adok érte 5 dollárt!
A pénznek és a bunyónak egyaránt örültem. Odamentem az asztalhoz és visszakézből lekevertem neki egy nagy pofont. Leborult a székről nagy nehezen feltápászkodott, és kirohant a kocsmából.
Büszkén mentem vissza Henryhez.
- Köszönöm! Itt az 5 dollárod.
Scott odaszólt nekem, hogy ideje indulni a hotelba.
*
A hotel 2 szintes óriási épület volt. Az épület előtti táblán olvasgattam az árakat:
Kamra: $10
Hálószoba: $40
Vendégszoba: $90
Apartman: $160
Luxus apartman: $250
Úgy gondoltam, hogy minden költenék 100 dollárokat szobákra, ha a kamrában is kényelmesen tudok aludni. A csapat többsége is itt szállt meg éjszakára, de néhányan a táborban maradtak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése